Doprava zadarmo pre balíkové zásielky v hodnote nad 120 EUR*.

Viac informácií o doprave a platbe.

Balíky zasielame už od 4 EUR.

⚠️ V tento moment už negarantujeme dodanie do konca roka 2025!

Vianočná prevádzka e-shopu.

FAQ - najčastejšie otázky

Časté otázky zákazníkov

Odpovede na najčastejšie otázky o objednávkach, doprave a reklamáciách

📦 Doprava a doručenie

Chcem tovar rýchlo, včera bolo neskoro?

+

Najrýchlejšie vieme tovar odoslať obvykle už nasledujúci pracovný deň.

  • Pokiaľ objednáte do 13:00 hod., tovar bude odoslaný obvykle už nasledujúci pracovný deň - napr. objednávka v pondelok = odoslanie v utorok.
  • Pokiaľ objednáte po 13:00 hod., tovar bude odoslaný obvykle do 2 pracovných dní - napr. objednávka v pondelok = odoslanie v stredu.

To platí pre všetky spôsoby prepravy: GLS na adresu, do boxu či výdajného miesta, ako aj pre Toptrans.

Chcem tovar na dobierku?

+

Platí to isté, ako vyššie uvedené.

  • Pokiaľ objednáte do 13:00 hod., tovar bude odoslaný obvykle už nasledujúci pracovný deň.
  • Pokiaľ objednáte po 13:00 hod., tovar bude odoslaný obvykle do 2 pracovných dní.

Dobierka je dostupná pre všetky spôsoby prepravy.

Chcem čo najlacnejšiu dopravu?

+

Najlacnejšie to vieme za 4 EUR kuriérom GLS do boxov alebo výdajných miest.

To platí pre balíky s obmedzením ich rozmerov a váhy. Viac informácií nájdete v sekcii „Doprava a platba" alebo v infoboxe pri voľbe prepráv v nákupnom košíku.

Termín odoslania: rovnaký ako v prípade štandardných objednávok - pri objednávke do 13:00 hod. odoslanie obvykle nasledujúci pracovný deň.

Objednávam cez víkend, kedy tovar dostanem?

+

Pokiaľ objednáte tovar v piatok popoludní alebo cez víkend, objednávku odošleme behom 1-2 nasledujúcich pracovných dní.

V prípade štátnych sviatkov sa všetko presúva na nasledujúci pracovný deň.

Ako zistím, kde je môj balík práve teraz?

+

Pomocou funkcie online sledovania balíkov Track&Trace môžete kedykoľvek pri svojom balíku zistiť, na ktorom mieste a v ktorej časti prepravného procesu sa práve nachádza. Po zadaní prepravného čísla balíka sa ihneď zobrazí jeho história.

Sledovanie zásielok:

Prepravné číslo nájdete v potvrdzovacom emaile o odoslaní objednávky.

Často nie som doma. Ako prevezmem balík?

+

GLS aj Toptrans ponúkajú mnoho alternatívnych možností doručenia:

  • Prevzatie susedom alebo inou oprávnenou osobou
  • Doručenie do výdajného miesta (ParcelShop)
  • Doručenie do práce
  • Uloženie do ParcelBoxu

Zmenu môžete zadať:

  • Cez webovú aplikáciu GLS alebo Toptrans pomocou odkazu z avizačnej správy
  • Kontaktovaním zákazníckeho servisu:
    • GLS: +421 45 52 42 500
    • Toptrans: +421 901 717 364

Môže prepravca nechať môj balík vo výdajnom mieste?

+

Áno. Ak nebolo možné doručiť váš balík, môžete si vybrať variant doručenia do výdajných miest GLS alebo dép Toptrans.

Môžete tak urobiť:

  • Na základe dohody s kuriérom
  • Prostredníctvom webovej aplikácie podľa odkazu z informačného emailu/SMS

Lehoty na vyzdvihnutie:

  • ParcelBox: 3 kalendárne dni
  • ParcelShop: 5 pracovných dní

Na vyzdvihnutie potrebujete iba PIN kód z automatickej SMS správy.

Ako dlho bude balík na výdajnom mieste uložený?

+

Obvyklé doby uloženia:

  • ParcelBox: 3 kalendárne dni
  • ParcelShop: 5 pracovných dní

Pokiaľ si ani potom balík nevyzdvihnete, bude vrátený odosielateľovi.

Doručujete zásielky aj do iných krajín ako na Slovensko?

+

Áno, bežne doručujeme aj do ďalších okolitých krajín v rámci EÚ.

Využívame služby spoločností GLS a Toptrans, ktoré poskytujú spoľahlivé doručenie v celej Európskej únii.

Pre informácie o cenách dopravy do konkrétnej krajiny nás kontaktujte na +420 608 455 499.

🔄 Reklamácie a vrátenie tovaru

Môj balík je poškodený. Čo mám urobiť?

+

Pri prevzatí balíka:

  • Ak je obal zvonku poškodený, môžete odmietnuť balík prevziať
  • Pri viditeľnom poškodení a rozhodnutí prevziať balík kuriér sepíše škodový zápis

Po otvorení balíka:

  • Zdokumentujte poškodenie - fotografie obsahu aj spôsobu balenia
  • Zachovajte pôvodný obal (ak je to možné)
  • Uplatnite reklamáciu najneskôr do 3 pracovných dní od obdržania

Ako reklamovať: reklamacie@kovanieplus.sk alebo +420 608 455 499

Mám možnosť vrátiť tovar?

+

Áno, zakúpený tovar môžete vrátiť v zákonnej 14-dňovej lehote od prevzatia.

Postup:

  • Vyplňte formulár na odstúpenie od zmluvy
  • Tovar spolu s formulárom pošlite na adresu:
    Holzpan s.r.o.
    Polenská 4382/2c
    58601 Jihlava, CZ
    Kontakt: Ján Janák, tel.: +420 608 455 499

Po obdržaní a kontrole vráteného tovaru vám obratom vrátime peniaze.

V mojej objednávke chýba objednaný a zaplatený tovar. Ako mám postupovať?

+

Pokiaľ vám nebol doručený tovar, ktorý ste si objednali, čo najskôr sa obráťte na náš zákaznícky servis:

Chýbajúci tovar vám doplníme čo najskôr bez dodatočných poplatkov.

💼 DPH

Som plátca DPH, nakúpim tovar bez DPH?

+

Áno, vzhľadom na to, že aj naša firma je platcom DPH a tovar je zasielaný z Českej republiky, po zadaní platného slovenského IČ DPH pri objednávke alebo registrácii v našom obchode vám bude tovar vyfakturovaný bez DPH.

Pre firmy z EÚ platí mechanizmus reverse charge.

Potrebujete ďalšie informácie?

Kontaktujte nás:

📞 Telefón: +420 608 455 499

✉️ Email: info@kovanieplus.sk

🕐 Pracovné hodiny: Po-Pia 8:30-16:30 hod.

Sme tu pre vás a radi vám pomôžeme s akýmikoľvek otázkami týkajúcimi sa vašej objednávky!

Overené zákazníkmi Heureka