Doprava zadarmo
Doprava zadarmo pre balíkové zásielky v hodnote nad 120 EUR*.
Viac informácií o doprave a platbe
Balíky zasielame už od 4 EUR.

FAQ - najčastejšie otázky

Chcem tovar rýchlo, včera bolo neskoro?

Najrýchlejšie vieme tovar odoslať za 2 pracovné dni.
Pokiaľ objednáte do 13 hod., tovar bude odoslaný za 2 pracovné dni, tj. napr. objednávka v PO - odoslanie v ST.
Pokiaľ objednáte po 13 hod., tovar bude odoslaný za 3 pracovné dni, tj. napr. objednávka v PO - odoslanie v ČT.
To platí pre všetky spôsoby prepravy, ako GLS na adresu, tak do boxu či výdajného miesta, ako aj pre Toptrans.

 

Chcem tovar na dobierku?

Platí to isté, ako vyššie uvedené. Pokiaľ objednáte do 13 hod., tovar bude odoslaný za 2 pracovné dni, tj. napr. objednávka v PO - odoslanie v ST.
Pokiaľ objednáte po 13 hod., tovar bude odoslaný za 3 pracovné dni, tj. napr. objednávka v PO - odoslanie v ČT.

 

Chcem čo najlacnejšiu dopravu?

Najlacnejšie to vieme za 4 EUR kuriérom GLS do boxov alebo výdajných miest.
To platí pre balíky s obmedzením ich rozmerov a váhy. Viac tu doprava a plátba, alebo v infoboxe pri voľby prepráv v nákupnom košíku
Termín odoslania je rovnaký ako v prípade dobierok - viď. vyššie.

 

Objednávam cez víkend, kedy tovar dostanem?

Pokiaľ objednáte tovar v piatok popoludní, alebo cez víkend, objednávku odošleme v ST, u Vás doma či v boxe bude za 24-48 hod.
V prípade štátnych sviatkov sa všetko presúva na nasledujúci pracovný deň (dni).

 

Som plátca DPH, nakúpim tovar bez DPH?

Áno, vzhľadom na to, že aj naša firma je platcom DPH a tovar je zasielaný z Českej republiky, tak po zadaní platného slovenského IČ DPH pri objednávke, popr. registrácije v našom obchode, Vám bude tovar vyfakturovaný bez DPH.

 

Ako zistím, kde je môj balík práve teraz?

Pomocou funkcie online sledovania balíkov Track&Trace môžete kedykoľvek pri svojom balíku zistiť, na ktorom mieste av ktorej časti prepravného procesu sa práve nachádza. Po zadaní prepravného čísla balíka sa ihneď zobrazí jeho história.
Sledovanie zásielok GLS
Sledovanie zásielok Toptrans.

 

Často nie som doma. Ako prevezmem balík?

GLS aj Toptrans ponúkajú mnoho alternatívnych možností doručenia. Môžete si sami zvoliť, či za vás prevezme sused alebo iná osoba, či si necháte balík doručiť do výdajného miesta, prípadne do vášho zamestnania. Zmenu môžete zadať cez webovú aplikáciu GLS alebo Toptrans pomocou odkazu, ktorý ste obdržali v avizačnej správe, alebo môžete kontaktovať zákaznícky servis GLS +421 45 52 42 500  alebo Toptrans +421 901 717 364 a alternatívne doručenie si zvoliť s ich asistenciou.

 

Môže prepravca nechať môj balík vo výdajnom mieste, aby som si ho vyzdvihol?

Áno. Ak nebolo možné doručiť Váš balík, môžete si vybrať aj variant doručenia do výdajných miest GLS alebo dép Totprans. Môžete tak urobiť na základe dohody s kuriérom, alebo prostredníctvom webovej aplikácie podľa odkazu z informačného emailu/SMS. Potom máte päť pracovných dní, počas ktorých si musíte balík z ParcelShopu vyzdvihnúť alebo tri kalendárne dni na vyzdvihnutie balíka v ParcelBoxe. Na vyzdvihnutie balíka potrebujete iba PIN kód, ktorý obdržíte v automatickej SMS správe potvrdzujúcej uloženie balíka do výdajného miesta.

 

Ako dlho bude balík na výdajnom mieste uložený?

Obvyklá doba uloženia zásielky v boxe sú 3 pracovné dni.
Obvyklá doba uloženia zásielky v ParcelShope je 5 pracovných dní.
Pokiaľ si ani potom balík nevyzdvihnete, bude vrátený odosielateľovi.

 

Môj balík je poškodený. Čo mám urobiť?

Odosielateľ zodpovedá za riadne zabalenie tovaru. Ak je obal zvonku akokoľvek poškodený - napríklad je roztrhnutá krabica, môžete odmietnuť balík prevziať. Prepravca vracia balík odosielateľovi.
V prípade, keď sa rozhodnete prevziať viditeľne poškodený balík, sepíše s vami kuriér škodový zápis, ktorý vám následne slúži na riešenie reklamácie u odosielateľa – objednávateľa prepravy. Kontrola obsahu pred prevzatím balíka nie je možná.
Pokiaľ prevezmete zjavne neporušený balík a až po jeho otvorení zistíte, že je obsah poškodený, je potrebné túto skutočnosť čo najlepšie zdokumentovať. Odporúčame ihneď zaobstarať fotografie obsahu aj spôsobu balenia, a pokiaľ je to možné, zachovať aj pôvodný obal.
Reklamáciu je potrebné uplatniť najneskôr do 3 pracovných dní od obdržania balíka, vyplnením reklamačného protokolu, alebo nahlásením na tel. +420 608 455 499 či na email reklamacie@kovanieplus.sk

 

Mám možnosť vrátiť tovar?

Áno, zakúpený tovar v našom obchode nám môžete vrátiť v zákonnej 14-dňovej lehote. Po obdržaní a kontrole vráteného tovaru Vám obratom vrátime peniaze. Spolu s vyplneným formulárom na odstúpenie od zmluvy nám ho pošlite prostredníctvom kuriéra, Zásielkovne či poštom na adresu: Holzpan s.r.o., Polenská 4382/2c, 58601 Jihlava, CZ - kontaktná os. Ján Janák, kontaktný tel.: +420 608 455 499.

 

V mojej objednávke chýba objednaný a zaplatený tovar. Ako mám postupovať?

Pokiaľ Vám nebol doručený tovar, ktorý ste si objednali, neváhajte sa čo najskôr obrátiť na náš zákaznícky servis tel.: +420 608 455 499 a túto skutočnosť nahlásiť. Chýbajúci tovar Vám dopošleme čo najskôr.

 

Doručujete zásielky aj do iných krajín ako na Slovensko?

Áno, bežne doručujeme aj do ďalších okolitých krajín v rámci EÚ.
Využívame služby spoločnosti GLS a Toptrans.