Doprava zadarmo pre balíkové zásielky v hodnote nad 120 EUR*.
Viac informácií o doprave a platbe.
Balíky zasielame už od 4 EUR.
⚠️ V tento moment už negarantujeme dodanie do konca roka 2025!
Odpovede na najčastejšie otázky o objednávkach, doprave a reklamáciách
Najrýchlejšie vieme tovar odoslať obvykle už nasledujúci pracovný deň.
To platí pre všetky spôsoby prepravy: GLS na adresu, do boxu či výdajného miesta, ako aj pre Toptrans.
Platí to isté, ako vyššie uvedené.
Dobierka je dostupná pre všetky spôsoby prepravy.
Najlacnejšie to vieme za 4 EUR kuriérom GLS do boxov alebo výdajných miest.
To platí pre balíky s obmedzením ich rozmerov a váhy. Viac informácií nájdete v sekcii „Doprava a platba" alebo v infoboxe pri voľbe prepráv v nákupnom košíku.
Termín odoslania: rovnaký ako v prípade štandardných objednávok - pri objednávke do 13:00 hod. odoslanie obvykle nasledujúci pracovný deň.
Pokiaľ objednáte tovar v piatok popoludní alebo cez víkend, objednávku odošleme behom 1-2 nasledujúcich pracovných dní.
V prípade štátnych sviatkov sa všetko presúva na nasledujúci pracovný deň.
Pomocou funkcie online sledovania balíkov Track&Trace môžete kedykoľvek pri svojom balíku zistiť, na ktorom mieste a v ktorej časti prepravného procesu sa práve nachádza. Po zadaní prepravného čísla balíka sa ihneď zobrazí jeho história.
Sledovanie zásielok:
Prepravné číslo nájdete v potvrdzovacom emaile o odoslaní objednávky.
GLS aj Toptrans ponúkajú mnoho alternatívnych možností doručenia:
Zmenu môžete zadať:
Áno. Ak nebolo možné doručiť váš balík, môžete si vybrať variant doručenia do výdajných miest GLS alebo dép Toptrans.
Môžete tak urobiť:
Lehoty na vyzdvihnutie:
Na vyzdvihnutie potrebujete iba PIN kód z automatickej SMS správy.
Obvyklé doby uloženia:
Pokiaľ si ani potom balík nevyzdvihnete, bude vrátený odosielateľovi.
Áno, bežne doručujeme aj do ďalších okolitých krajín v rámci EÚ.
Využívame služby spoločností GLS a Toptrans, ktoré poskytujú spoľahlivé doručenie v celej Európskej únii.
Pre informácie o cenách dopravy do konkrétnej krajiny nás kontaktujte na +420 608 455 499.
Pri prevzatí balíka:
Po otvorení balíka:
Ako reklamovať: reklamacie@kovanieplus.sk alebo +420 608 455 499
Áno, zakúpený tovar môžete vrátiť v zákonnej 14-dňovej lehote od prevzatia.
Postup:
Po obdržaní a kontrole vráteného tovaru vám obratom vrátime peniaze.
Pokiaľ vám nebol doručený tovar, ktorý ste si objednali, čo najskôr sa obráťte na náš zákaznícky servis:
Chýbajúci tovar vám doplníme čo najskôr bez dodatočných poplatkov.
Áno, vzhľadom na to, že aj naša firma je platcom DPH a tovar je zasielaný z Českej republiky, po zadaní platného slovenského IČ DPH pri objednávke alebo registrácii v našom obchode vám bude tovar vyfakturovaný bez DPH.
Pre firmy z EÚ platí mechanizmus reverse charge.
Kontaktujte nás:
📞 Telefón: +420 608 455 499
✉️ Email: info@kovanieplus.sk
🕐 Pracovné hodiny: Po-Pia 8:30-16:30 hod.
Sme tu pre vás a radi vám pomôžeme s akýmikoľvek otázkami týkajúcimi sa vašej objednávky!