Doprava zadarmo pre balíkové zásielky v hodnote nad 120 EUR*.

Viac informácií o doprave a platbe.

Balíky zasielame už od 4 EUR.

Zrýchľujeme.

FAQ - najčastejšie otázky

Chcem tovar rýchlo, včera bolo neskoro?

Najrýchlejšie vieme tovar odoslať obvykle už nasledujúci pracovný deň.

Pokiaľ objednáte do 13:00 hod., tovar bude odoslaný obvykle už nasledujúci pracovný deň - napr. objednávka v pondelok = odoslanie v utorok.

Pokiaľ objednáte po 13:00 hod., tovar bude odoslaný obvykle do 2 pracovných dní - napr. objednávka v pondelok = odoslanie v stredu.

To platí pre všetky spôsoby prepravy: GLS na adresu, do boxu či výdajného miesta, ako aj pre Toptrans.

Chcem tovar na dobierku?

Platí to isté, ako vyššie uvedené.

Pokiaľ objednáte do 13:00 hod., tovar bude odoslaný obvykle už nasledujúci pracovný deň.

Pokiaľ objednáte po 13:00 hod., tovar bude odoslaný obvykle do 2 pracovných dní.

Dobierka je dostupná pre všetky spôsoby prepravy.

Chcem čo najlacnejšiu dopravu?

Najlacnejšie to vieme za 4 EUR kuriérom GLS do boxov alebo výdajných miest.

To platí pre balíky s obmedzením ich rozmerov a váhy. Viac informácií nájdete v sekcii "Doprava a platba" alebo v infoboxe pri voľbe prepráv v nákupnom košíku.

Termín odoslania: rovnaký ako v prípade štandardných objednávok - pri objednávke do 13:00 hod. odoslanie obvykle nasledujúci pracovný deň.

Objednávam cez víkend, kedy tovar dostanem?

Pokiaľ objednáte tovar v piatok popoludní alebo cez víkend, objednávku odošleme behom 2-3 nasledujúcich pracovných dní

V prípade štátnych sviatkov sa všetko presúva na nasledujúci pracovný deň.

Som plátca DPH, nakúpim tovar bez DPH?

Áno, vzhľadom na to, že aj naša firma je platcom DPH a tovar je zasielaný z Českej republiky, po zadaní platného slovenského IČ DPH pri objednávke alebo registrácii v našom obchode vám bude tovar vyfakturovaný bez DPH.

Pre firmy z EÚ platí mechanizmus reverse charge.

Ako zistím, kde je môj balík práve teraz?

Pomocou funkcie online sledovania balíkov Track&Trace môžete kedykoľvek pri svojom balíku zistiť, na ktorom mieste a v ktorej časti prepravného procesu sa práve nachádza. Po zadaní prepravného čísla balíka sa ihneď zobrazí jeho história.

Sledovanie zásielok:

Prepravné číslo nájdete v potvrdzovacom emaile o odoslaní objednávky.

Často nie som doma. Ako prevezmem balík?

GLS aj Toptrans ponúkajú mnoho alternatívnych možností doručenia:

  • Prevzatie susedom alebo inou oprávnenou osobou
  • Doručenie do výdajného miesta (ParcelShop)
  • Doručenie do práce
  • Uloženie do ParcelBoxu

Zmenu môžete zadať:

  • Cez webovú aplikáciu GLS alebo Toptrans pomocou odkazu z avizačnej správy
  • Kontaktovaním zákazníckeho servisu:
    • GLS: +421 45 52 42 500
    • Toptrans: +421 901 717 364

Môže prepravca nechať môj balík vo výdajnom mieste?

Áno. Ak nebolo možné doručiť váš balík, môžete si vybrať variant doručenia do výdajných miest GLS alebo dép Toptrans.

Môžete tak urobiť:

  • Na základe dohody s kuriérom
  • Prostredníctvom webovej aplikácie podľa odkazu z informačného emailu/SMS

Lehoty na vyzdvihnutie:

  • ParcelBox: 3 kalendárne dni
  • ParcelShop: 5 pracovných dní

Na vyzdvihnutie potrebujete iba PIN kód z automatickej SMS správy.

Ako dlho bude balík na výdajnom mieste uložený?

Obvyklé doby uloženia:

  • ParcelBox: 3 kalendárne dni
  • ParcelShop: 5 pracovných dní

Pokiaľ si ani potom balík nevyzdvihnete, bude vrátený odosielateľovi.

Môj balík je poškodený. Čo mám urobiť?

Pri prevzatí balíka:

  • Ak je obal zvonku poškodený, môžete odmietnuť balík prevziať
  • Pri viditeľnom poškodení a rozhodnutí prevziať balík kuriér sepíše škodový zápis

Po otvorení balíka:

  1. Zdokumentujte poškodenie - fotografie obsahu aj spôsobu balenia
  2. Zachovajte pôvodný obal (ak je to možné)
  3. Uplatnite reklamáciu najneskôr do 3 pracovných dní od obdržania

Ako reklamovať:

Mám možnosť vrátiť tovar?

Áno, zakúpený tovar môžete vrátiť v zákonnej 14-dňovej lehote od prevzatia.

Postup:

  1. Vyplňte formulár na odstúpenie od zmluvy
  2. Tovar spolu s formulárom pošlite na adresu:

Holzpan s.r.o.
Polenská 4382/2c
58601 Jihlava, CZ

Kontakt: Ján Janák, tel.: +420 608 455 499

Po obdržaní a kontrole vráteného tovaru vám obratom vrátime peniaze.

V mojej objednávke chýba objednaný a zaplatený tovar. Ako mám postupovať?

Pokiaľ vám nebol doručený tovar, ktorý ste si objednali, čo najskôr sa obráťte na náš zákaznícky servis:

Telefón: +420 608 455 499
Email: reklamacie@kovanieplus.sk

Chýbajúci tovar vám doplníme čo najskôr bez dodatočných poplatkov.

Doručujete zásielky aj do iných krajín ako na Slovensko?

Áno, bežne doručujeme aj do ďalších okolitých krajín v rámci EÚ.

Využívame služby spoločností GLS a Toptrans, ktoré poskytujú spoľahlivé doručenie v celej Európskej únii.

Pre informácie o cenách dopravy do konkrétnej krajiny nás kontaktujte na +420 608 455 499.

Potrebujete ďalšie informácie?

Kontaktujte nás:

  • Telefón: +420 608 455 499
  • Email: info@kovanieplus.sk
  • Pracovné hodiny: Po-Pia 8:30-16:30 hod.

Sme tu pre vás a radi vám pomôžeme s akýmikoľvek otázkami týkajúcimi sa vašej objednávky!